Min statistik går uppåt! :D

Idag så spelade vi sing-star genom alla lektioner. Haha, nej, men jag och AK gjorde det :P När jag kom till skolan så var BÅDA våra första lektioner inställda! Det fula var att båda de lärarna hade vi haft igår. Ska det vara så jävla svårt att klmma ur sig att lektionen nästa dag är inställd???? Okej om dom hade varit sjuka, det kan man inte veta i förväg, men så var det inte, de var inte där.

Hur som helst så gick vi och pratade med svenskaläraren så hon var snäll och ställde in lektionen :) Så det blev som sagt sing-star i typ tre timmar säkert. haha ;)

Alltid med en RedBull i fickan ;)

Jag vann faktiskt alla pass the mick tävlingar..tror jag ;)
Till slut blev vi faktiskt tvugna att sitta ner och sjunga. haha ;)

Sen han jag faktiskt med att träna lite, äta middag och åka till Christina :D På busshållsplatsen när jag åkte dit träffade jag Elin och Amanda, och på själva bussen satt Ak och Becca! Snacka om att träffa alla samtidigt. haha ;)
Jag och Christina såg Meet Dave, ÄNTLIGEN fick jag se den igen!
Och du, den ÄR rolig!
Sen kan jag inte påstå att vi var direkt nyttiga..HAHA ;)

Nighty nighty <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Hahaha, nja jag tror inte det linda men tack för uppmuntringen <3



Visst är det kul att sjunga singstar?!

2009-01-10 @ 09:41:11
URL: http://sommaarbarnet.blogg.se/
Postat av: Christina

Nej, nyttiga var vi definitivt inte :P

Om man inte räknar med kiwin som faktiskt är rik på C-vitamin ;)

2009-01-10 @ 18:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0