idrott!

Började dagen med lite Hjärt och LungRäddning. Alla fick en varsin liten docka att öva på, var väl ganska kul :P Men nu vet jag hur det egentligen ser ut när man får stjärnor runt huvudet. Haha, inte riktigt som på disneyfilmerna ;) Fick det när man skulle blåsa luft i den där lilla dockan.
Men jag tycker det avr lite konstigt, för Jossan gick igenom allt en gång, sen skulle vi typ ha "prov" på det så man skulle visa henne att man kunde på en gång. Jag och Ludde började, det avr tur, för sen så gick alla in typ 6 stycken åt gången. Hade känt mig skittöntig och prata i den där låtsastelefonen om massa andra kollade på, haha ;P

En lite tråkig bild från hallen, men den är iaf inte gröööööön ;D

Nu tänkte jag leva upp till klassen jag går i så ni som är intresserade kanske vill veta att Sverige vann handbollen mot Spanien. Bra killar! ;) Och nu ska jag ner och se på idrottsgalan.

Glöm inte att se prison break ikväll folk!


Aaaaaaah! Im melting!!!! IM MELTING!!!! haha :D<3
smälter heter väl så? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0