i don't belive this!

Idag så hämtade jag min efterlängtade mobil! Äntligen kan jag börja använda min nya! Trodde jag...Det första jag märker är att kameran inte funkar som den ska. När jag tar en bild så blir den grön när kortet har tagits :/ Så jag måste typ lämna in den igen för så vill man ju inte ha det.
JAG ORKAR INTE!
Sen undrar jag om det är något fel på simkortet, för jag hade alla mina kontakter där, men när jag sätter in det i min nya telefon så finns det inga kontakter där, men när jag sätter in den i den gamla så är dom där. De är sparade på simkortet.
Så jag har ju ingens nummer nu heller :/

Jag hörde att det var du, fast det kanske var meningen? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0