Helt onödig dag!

Vad har jag gjort i skolan idag? tyyp...INGENTING!
Först var det spec idrott, och eftersom jag är sjuk kunde jag fortfarande inte vara med. Men sen var det så att vi skulle öva på hur man gör rehabträning för knäet, så det var inte så ansträngande. Så jag och de andra sjuklingarna i klassen var typ med iaf. Och när vi skulle köra igång så höll ju inte riktigt min röst kan man säga.. Haha

På svenskan gjorde vi typ nada. Fick fylla i ett papper, sätta ett kryss i rutan om man hade gjort en viss sak, sen läsa om antiken medan Sara pratade med några. Läste man? Skulle inte tro det :P

Jossan var skjuk så den sista lektionen hade vi inte. Men det var faktiskt synd, för vi skulle haft massage. Men hoppas vi får ha det lite senare! :)

Ska hitta på något roligare än att sitta här nu ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0