GULD!

Idag mötte vi idrottsettorna på volleyboll. Det gick sådär , haha. Lyckades iaf fixa några poäng till vårat lag.
Sen blev det luch på torvalla, en läskigt konstig kebabtallrik, fast jag överlevde...
Svenska som typ bestod till hälften av utskällning.

Sen kom höjdpunkten! Sing-Star med AK! haha, är någon förvånad? ;) Fast denna gång var vi faktiskt hos henne.
ps3 is the shit! ;D Det avr mycket svårare än 2, men det var bra, för vi var mer jämna nu...ibland..
Vi blev ibland tvugna att slåss för att någon skulle vinna, men guld vinner ändå alltid.

om en timme så är jag i Sätra och kör gärnet. Är jag alldeles för taggad så kommer jag att börja andas lugnt och fint, och är jag inte så taggad ska jag hyperventilera (för allas vetenskap...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ibland vinner faktiskt kattguldet oxxå ;)hehe.

2009-01-27 @ 18:02:54
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

kanske någon gång i bland... ;D

2009-01-28 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0