.

Today har jag inte gort så mycket annat än träffat AK :D Jag hade en del att berätta poch hon med ;)  Vi åkte till Haninge C och schoppade loss rejält! haha, nej men jag köpte i alla fall ett par fina jeans och en fin tröja :) och en kokosboll och läsk
Får inte glöömas att nämna att vi träffade Bulduk där :)

Juste, jag avr duktig och hjälpte pappa att lyfta tvättmaskinen och torktumlaren från tvättstugan till ett annat rum! hihi, bra gjort!

Ikväll ska jag se på Twilight med Lojsaaaan. Hon är typ helt kär i den och alla andra säger att den är jättejättejättejättebra, så nu får vi se om den lever upp till förväntan ;P

Sen måste jag´också säga att jag är helt lost när det gäller dagarna. Jag har ingen aning om vilken dag det är, verkligen ingen aning. När man går i skolan kan man känna att det är t.ex. fredag men nu känns det inte som att det är någon dag alls! =O

Ctach you up later guys<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0