dålig uppdatering

men det har inte hänt så mycket. I fredags så kollade vi först på en dokumentär på religionen, sen kom den fruktade engelskaredovisningen, men den gick 'ndå rätt bra, för det var bara Linus och Anders som satt kvar och lyssnade, haha ;P
Sen träffade jag äntligen Malin igen, måste fan vart två veckor sen!

Nu har vi äntligen need for speed installerat med ratt igen! haha! Men alltså det är så grymt kul! Hade ju tänkt att börja köra den riktiga bilen i helgen eftersom jag har fått hem alla papper nu, men kommer nog inte hinna för mamma och pappa håller på och fixar i tvättstugan som snart är riktigt fin! :) Men jag får köra på datan så länge ;)

Förresten så brann det här i trollbäcken i natt! Och det avr i byggnaderna som mitt gym är i, det är en rad med lokaler där som det har brunnit i förrut, så jag vet ju inte om gymet är veck nu...Vettefan hur det blir i så fall!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0