helgen

Denna helg har varit fullt upp kan man säga. I fredags var det middag hos Amanda som hade fyllt 18. Kul att träffa alla tjejor igen :) Här är några bilder ja snodde från andra ;) haha


I lödags var det tävling i E-tuna, med dom här två tomtarna
Upp skittidigt för att Dennis, som för övrigt är sämre än mig på svenska, hade tävling på morgonen. Sen hade de en tävling i mitten och sist sprang jag halv fyra.
Puke-O! jättebra! Kom rea i både längd och 400! Grattis! :D För mig gick det också rätt bra, kom tvåa i mitt heat, men totalt vet jag inte, det var iaf 18 med..

tror jag missbedömde viktors höjd lite gran...

klara..färdiga..GÅ!
häftigaste prispallen

Sen blev det taccos hemma (igen, vi fick det hos amanda med) sen åkte jag hem till Laaaajnuus :D Christina kunde inte komma, hon ville bli frisk :/ men de bilderna kommer aldrig någonsin komma ut, haha.

Idag firar mami och papi 20 år som förlovade, så vi ska iväg sen och hämta brorsan som ska spela en innebandymatch med sitt gamla korpenlag och sen åka till en restaurang :)

hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0