träning på g

Idag hade jag bara en liten lektion! Skitskönt! Det var svenska, som inte var lika stökig somden brukar vara.
Det var väldigt skönt när jag gick till busshållsplatsen, för jag kom dit exakt samtidigt som bussen, jag börjar bli riktigt bra på det, och behövde inte vänta en minut! Fast ofta blir det i och för sig spring till bussen :P

När jag kom hem var Lisa hemma, så vi tänkte göra våfflor. Men sen märker jag att vi inte har någon grädde! Våfflor utan grädde..nej, då försvinner ju huvudsaken ;P så jag gick till alleplan och köpte, sen hem och slängde i mig några! Gus vad länge sen det var, men det är såå gott!

Längtar tills till det blir lite varmare, för då jävlar blir det fittness för mig and my friend AK! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0