skolan

nu slutade vi för en timme och 13 minuter sen, men jag sitter kvar här och väntar på en kär gammal vän som slutar klockan tre :P

Sitter faktiskt i lila hemvistan, våran gamla. Först var jag där nere i vårat hus med någa klasskamrater ;P jag visslar högst! och Ludde var skitsnäll  och bjöd på bilar :)
Sen ringde min telefon coh jag trodde min vän hade fått sluta tidigare, men det var Malin, som var väldigt populär bland the guys ;)
Fast sen skulle alla gå och jag ville inte vara helt själv där nere så jag gick till stora skolan, fast den var typ helt öde, alltså är det inga klasser som går längre än till typ klockan 2? Det avr liksom helt mörkt i alla klassrum :S
Fast turisterna är iaf kvar här så jag är inte helt ensam :)

Maybe I should do some naturkunskap now...Or maybe not ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0