Shake that as!

Det är väldigt svårt att skriva när man inte har något att skriva om. Det enda man skriver då är vad man har gjort. Och på något sätt känns det som att det så märks att man skriver bara för att skriva. Känslan åker inte in i datorn.

Idag är typ en sån dag, så nu ska ni få höra vad jag gjort idag; varit i skolan och hade två lektioner. Sen satt jag och Malin kvar och gjorde nästan klart spanskan, som ska vara klar vecka 8. Men vi får ingen tid till att jobba på lektionerna, så när hade läraren egentligen tänkt att vi skulle göra allt!?

Nu blir det träningsuppdatering:
Sen åkte jag hem och gick till gymet. Jag gick i stället för att köra distans, för det skulle jag hoppa över idag och likaså benövningarna. Eftersom det är sprintpass i morgon, Päron hade bytt plats på det och tempopasset eftersom jag i helgen ska tävla. Ja ska springa 200m, men inte vilket lopp som helst, det är i klassen kvinnor! För det finns inte i F19.

I morgon är det idrottsdag! Då ska det allt klättras! Jag ska klättra till toppen på alla väggar! Förresten fick vi byta grupp, så vi klättrar med Heurika, en till men jag kommer inte ihåg vilken och Fredrik :) Det ör den sena gruppen, det hade ju egentligen varit skönare att klättra i den tidiga, men vad gör man inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0