religion

Sitter i datasalen nu och som vanligt bloggar jag istället för att jobba :P haha. Har religion och vi håller på och ska göra en pjäs. Jag, Rsamus, Jonis, Emil och Adam ska göra en om Muhammeds uppenbarelse. Tycker faktiskt att det här är roligt :) först skulle jag spela alla tjejer, men det var typ 7 stycken hahaha så vi fick ändra på det ;D plus att några av dem ska vara på scenen samtidigt.

Ikväll ska jag och Sandris gå på boxningspass på gymet! :D Jag hoppas iaf att det är boxning, det heter fys box så det låter väl som att det skulle vara det?

Aja, måste hjälpa till lite nu ;) <3

Kommentarer
Postat av: Christina

Ingår friskisträningarna i dina "vanliga" träningar med friidrotten? Eller är det något du gör utöver friidrotten på eget initiativ?

2009-02-12 @ 14:08:29
Postat av: linda

haha nej, de ingår inte ;P plus att det är "step in" träningar. Jag gymar ju inte på friskis ;)

Fast jag har sträckt mig så jag kan ändå ine ändå inte köra mina vanliga träningar :(

2009-02-12 @ 15:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0