onödigt!

Sitter i skolan i onödan! Kollade på en film igpr om kom i säng typ strax efter 12, sen gick jag upp halv 7 för att vi skulle ha Svens lektion idag i stälet för Saras. Men nu är det typ 50 minuter kvar tills nästa börjar! Och jag blev inte direkt smartare av vad han sa, hade lika gärna kunnat läsa det i boken, elelr så kunde han börjat lektionen senare så man fick sovmorgon.
Men allting funkar ju lika bra som vanligt...

Boxningen igår var skitrolig, men så himla jobbig! Trodde att mina axlar skulle vara döda idag, men det är deom inte, känner faktiskt inte så mycket ;)

Engelskan sen lär väl vara som vanligt, att man bara sitter och lyssnar på de som redovisar. Men man får ingen tid till att jobba med sin egen redovisning, vi kommer typ inte få nogon lektionstid till det :S

nu, ska jag och ak sticka iväg härifrån ;) byeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0