klättraklättraklättra!

Shit vad kul det var att klättra asså! :D Men mina handleder och fram till armbågen är helt döda! Och då skämtar jag inte! Händerna också, jag kommer då inte kunna gripa tag i något i morgon! Men det avr det värt!

Klarade alla väggana som jag körde förrutom två :/ Den ena lutade, och jag var verkligen skitnära! Hade bara två små "handtag" elelr vad man kallar det man klättrar på, som avr tryp en meter upp, men jag var verkligen heöt slut, det gick inte! Väggen efter klarade jag inte helelr, men jag tor det var för att jag fortfarande hade mjölksyra i underarmarna då. haha ;)

Sen stannade jag, Sandra och Jenny kvar i sickla centrum, men jag hittade nothing.

Sen blev det hem och käka och om typ 40 minuter kommer Björn och hans papa och hämtar mig. Sen blir det träning på Bosön. Hoppas vi inte ska köra starter för jag kommer inte orka hålla mig uppe! Så trött är jag! :p

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0