karate kid

                                                   Vissa lärare är helt jävla dumma i huvudet!

Nu till något roligare, vi hade en skitrolig idrottslektion! Charlie och Rasmus höll i dagens lektion som vi hade i budosalen. Det började med en övning som man typ skulle lyckas få sian armar under den andras. Det var inte så jävla lätt och folk kittlades! ;P Sen var det lite judokast och karate, eller iaf sparkar och boxningar. Blev slängd med en fart av 110 km/h en gång!
Kände igen det första kastet för det lärde jag mig när jag också var en liten judo...vad heter det...judoare? Men när jag gick på judo iaf ;)
Det var typ årets roligaste lektion :)

Imorgon är det ingen spec idrott och ingen hälsopedagogik! Det betyder bara en lektion typ klockan 12 elelr kvart över!
wooooohooooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0