i just wonder

Alltså undrar ni aldrig hur livet hade kunnat vara om man gjort på ett annat sätt?

Vem hade jag varit om jag gått i Kumla i stället förkunskap eller valt ett annat gymnasium, eller en annan irott?
Hur hade det varit om man sagt något annat vid vissa tillfällen. gjort saker på ett annat (bättre) sätt.
Bett om ursäkt...den där gången...

Det är något jag inte vet och aldrig kommer få reda på heller

Tänk vad vissa saker kan vara avgörande, vissa småsaker kan vara avgörande, men det kommer man inte underfund med förren efter

Kommentarer
Postat av: eleonor

Jag undrar jämt hur livet skulle se ut om man gjorde vissa andra små val! Det är ju sjukt egentligen ;p

2009-02-03 @ 15:55:13
URL: http://elundbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0