I forgot!

Glömde nämna min goda gärning i morse!

Det började med att jag missade  25:an så jag gick till gudö och tänkte ta 840 men missade den med. Men när jag kom fram till hållplatsen låg en mobil där på marken, som jag först bara tänkte gå förbi, men ångrade mig och tog upp den.
Sen ringde jag till "Morsan" som blev väldigt tacksam att jag ringde. Så jag fick en beskrivning (som jag inte hörde så mycket av) av hennes son, han gick i Fredrika i sam-ekonomi.
Men i deras hemvisst var det inte en kotte, så en lärare som inte var så värst trevlig alls sa åt mig att lägga den på ett av lärarnas skrivbord.

Så idag slutade det bra för en som tappade bort sin mobil ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad bra att du tog upp den!

Jag skulle blivit skitglad om jag tappade min mobil och någon hederlig människa, som du, hittade den och ringde mamma ;)

2009-02-12 @ 17:14:51
Postat av: Anonym

haah, jag med! ;)

2009-02-13 @ 14:12:28
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0