göteborg!

Linda Hallström is back again! hahah.

Jag hade tänkt att vänta tills i morgon med att skriva, så jag kunde lägga upp bilder samtidigt, men jag strunta i det och skriver nu i stället :P
Har verkligen haft skitkul i göteborg med Lisa iaf! Vi kom faktiskt på rätt buss och hittade till stan på en gång ;) Där försökte Lisa undvika en kille frpn tele2 men det gick ju sådär va? ;D och så hände det ltie andra saker jag itne tänker ta upp här ;P Har iaf köpt massa fina saker :) Träffat kusiner. Fick veta att Anders hade varit i Malmö och snackat med en kille om ett kobb som modell, och killen hade låtit positiv. Ballt om man kommer se honom på massa reklamaffischer och skit! :D Kallelito hade verkligen blivit stor! Haha, jag låter som alla gamla farmorar som säger det, men han hade det stämmer :) Det var ett och ett halvt år sen jag träffade honom typ.
Malin och hennes kille hade väääärsta TV:n! Asså den avr typ lika stor som deras vägg!

Det här kanske inte är så intressant för dom flesta av der eftersom ni inte vet vilka mina kusiner är, men i alla fall ;)

Och på tåget hem asså. Det fanns en del som glodde, och inte direkt diskret. De flesta brukar ju veja undan blicken när man möts, men det kanske bara är stockholmare? Sen kom det vissa tillfällen där jag kunde nästan inte hålla mig för garv :p men jag lyckades ändå rätt bra med det =D

Imorgon ska jag va med MAAAALLLLIIIIIINNNN! :D

Kommentarer
Postat av: Malin Andersson

Oooh yeeeah!

2009-02-27 @ 13:07:17
URL: http://mallinandersson.blogg
Postat av: Anonym

Äntligen är du hemma!

2009-02-27 @ 19:54:30
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag känner igen det är malin, såg det på en lapp hemma ;P



bra att du inte åkte till paris! :D

2009-02-28 @ 00:11:03
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0