fridaaaay

Så var ännu en väldigt givande skolvecka över. Efter skolan idag så fixade ja, becca och ak våra ind. val, fast jag kanske ändrar sen för jag vet fortfarande inte vad jag vill ha! :S Och efter skolan drog vi till centrum.

Här kommer lite info om vad sp07 e ska göra under terminen:
En religionsteater i religion
Göra en egen djävulsnågonting i svenska
Gå på vildmarksmässan i natur och friluftsliv
Gå på bounce i hälsopedagogik
Prao v. 22 och 23, alltså veckorna innan lovet



Ikväll blire tjejmiddag hos Amanda, som fyllde 18 i onsdags! Var sjukt länge sen man träffade det gamla gänget!

Jag har väldigt mycket träningsverk i underarmarna från klättringen!!!
Och ikväll kommer min kära bror hem till Tyresö! :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0