fredag hela veckan

Har varit en bra fredag :) Började med gymning, sen åkte ja och malin till tyresö c för hon sklle lämna in lite cv. Sen hem till mig och bakade kladdkaka Vi börjar bli riktigt brapå det haha ;) Fast den blir ju aldrig riktigt som den ska men den blir alltid od ändå ;D vi hade det lite mysigt och kolla på film, åt middag, enchilidas :D och så och sen kom ak coh beccs hit också! Lägger upp bilder senare. Haha, har yp skrivit så många gånger utan att göra det, men denna gången ska jag ägga upp ;)

Tänkte nog gå och sova hnu, ska upp tidigt på spinning i mörgön :P

Jag ¨måste bara säga en sak först: Malin :) <3 Det var bara ett litet sms men det betyder =)

puss


Kommentarer
Postat av: Christina

Du får skicka bilderna från i förra fredagen till mig också! :P

2009-02-28 @ 11:15:10
Postat av: Anonym

ofc :) dom kommer snart :)

2009-02-28 @ 12:31:42
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0