You spin my head right round

Idag har jag cyklat en massa! Och då menar jag EN MASSA! hehe. Det började med att jag cyklade och mötte Chris, sen cyklade vi till et ställe vid långsjön och badade, där min granne dök upp. Sen cyklade vi hem til henne och åt glass, asgod var den! Sen cyklade vi till SIBA som stängde precis när vi kom fram! Otur, eller vad? Så vi tröståt på donken, haha, eller vi tog med oss maten och åt någon annan stans.
Plus att jag körde kondition i morse. duktigt Linda!

Ikväll ska vi äta grillat! Gottigott gott! Sen får vi se vad som händer senare :)



en fiiiin maltabild där någon öer aningen för mycket! haha ;) Förmodligen drar vi dit nästa utlandsläger igen! Fast till ett något bätte ställe? ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0