yesterday

Igår hade en lite misslyckad start, Eller jag och Lisa gjorde scones till frukost, så det va ju bra, men sen blev det mindre bra. Jag fick ett sms av Lina att hon jobbade i trollbäcken, så jag försökte skynda mig dit, men jag va tvungen att fixa mig lite först för sen skulle jag in till stan. Så jag hade ganska brottom och när jag va påväg så visade det sig att det var för sent för dom hade åkt iväg. Då var det typ en halvtimme kvar tills bussens skulle gå så jag gick tilbaka för att gå till en annan busshållsplats. När jag var vid ett hus så hörde jag 2 stora hundar skälla, och när jag går förbi så springer 2 stora chefrar och attackerar mig och hoppade och skällde, men inte på ett glatt sätt. Och ägaren bara sitter kvar på trappan och ropar! Men dom kom inte ens så till slut gick han fram så han syndes och ropade typ 2-3 gånger innan dom kom. Och ägaren sa inget till mig eller ens kolade på mig! Hade det varit mina hundar så hade jag bett om ursäkt. Fast jag fick för mig att han var blind, men jag vet inte varför :P

Men sen blev det bättre. Jag och Felicia åkte en timme till Sundbyberg BARA för att fika på fridas fik, sen drog vi 3 in till stan och kollade runt lite på ung08, frida drog lite tidigare, men jag och felicia samlade iaf på oss massa grejer ;)


Godispåsar från brandmanstältet

Sen var det dags för träning! Med Linus! Han var riktigt bra :) Var lite rädd att han skulle banga eftersom det regnade, men han lovade att inte göra det.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: felicia

ja gud va äckligt med hundarna:P men vi fick fina tomat-tröjor XD

2009-08-14 @ 10:56:51
URL: http://wimmsans.blogg.se/
Postat av: Dennis Widmark

Och jag fick inte vara med!!? Taskigt =P

2009-08-14 @ 11:52:25
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0