time to go!

Idag har jag gått en massa, skulle åka till musikaffären, men jag var där innan den öppnade så jag tänkte gå och hälsa på mamma en sväng, men jag träffade Linn och följde med henne till centrum, sen gick vi till musikaffären och kollade på gitarrer, sen tillbaka till centrum och åt glass. Haha inte förvånande när det gäller oss ;) äta glass är vi i ett nötskal! Sen gick vi och kollade lite, men jag köpte inget, måste spara mina pengar till gitarren!

Och usch ikväll har kag typ inte gjort någonting, jag får panik när jag inte gör något på sommarlovet!

Men nu måste jag gå, jagmissar prisonbreak!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Christina

Va!? Jag visste inte att du skulle köpa gitarr :O

2009-08-04 @ 08:24:54
Postat av: Linda

Det har inte varit bestämt så länge, men ja det ska jag :D:D

2009-08-04 @ 10:04:44
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0