JDM

Kom just hem från JDM, en plankett rikare. Idag var det 400 och kom 2a och persade med 2 sekunder så snabbheten kanske är påväg tillbaka! Hoppas det! Jag kan nog pressa mig ner lite mer, för ag har inte gjort så mycket träning inför 400.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt för i morgon ska jag springa 200, men får se hur det går för jag kommer nog vara lite seg i benen efter idag.

Igår slutade Lina tidigt, så vi åkte och badade i alby, sen badade jag i poolen när jag kom hem, annars hände det inte så mycket. Blir bättre och bättre på gittaren också, men vissa saker känns lite omöjliga!

Och idag åker min bror hem till sitt studentrum igen, så trååkigt, kommer sakna honom!

aja nu ska jag väl inte sitta här när det är så fint väder :) ska nog ut och lägga mig på madrass i poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0