Hur svårt kan de va?

Åh! Jag hade evntuellt ett jobb på babyland den här sommaren som några av er aksnke vet. Jag kommer inte ihåg om jag har skrivit det här , men i alla fall. Butiksägaren lovade att höra av sig när perioden närmade sig, och den perioden är nu. Men jag hörde ingenting så jag mailade till dem igen, och vilket svar jag fick:

Hej Linda! Sommarscheman sattes redan i april månad, så vi har all personal vi behöver för tillfället.

Jag menar, när jag pratade med butiksägaren var det efter april månad, och hon satt då och skulle fixa dom där schemanen! Vad är problemet liksom!? Åh! Bättre lycka nästa gång!

Jag får ta och tröstsola i stället!


Kommentarer
Postat av: Christina

Men GUD vad dåligt av dem! Kunde de inte sagt det lite tidigare då?? Typ för 4 månader sen!

2009-08-05 @ 19:41:48
Postat av: Anonym

Men va. Nu har du gått med falska förhoppningar i flera månader, trist av dem! Men så är det överallt. Ush

2009-08-05 @ 20:45:13
Postat av: Linda

Kunde inte sagt det bättre själv!

2009-08-06 @ 10:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0