"Hej hjärtat"

Tjaaabaaaa! Även denna dag spenderades inne i stan, idag med en halvdrogad Dennis! Vi träffade Elli en liten sanbbis och även Mulle. Åh!  Jag vill ha Dennis alla bilder, men de gick inte ta emot dom :/ Så jag får väl vänta lite, sen kommer det nog upp några här. Det var faktistk roligt där även fast det var tedje elelr fjärde dagen i rad som jag avr där, hehe, lyckades till och med impa på brandmän, så dom tyckte att jag skulle bli en! Man skulle gå runt samtidigt som man bärde på tunga grejer, höll nästan på att ramla när jag var klar, men det var en som räddade mig! hehe ;)
Helt plötslig började det hagla så grymt mycket! Helt stört! Det skulle bli så mycket bättre och enklare att skriva allt på ett bra sätt om jag hade bilder känner jag nu, för jag har liksom hoppat över massa grejer. Jag har säkert glömt nåt också men men :P Det går ju alltid att skriva till det sen ;)

Sen blev det en tervlig middag och nu är jag hemma. Känner mig jättekonstig, typ túng i huvudet och astrött i ögonen och massa shit, så efter lite olika alternativ blev det till slut att vara hemma ikväll. Men det är faktiskt skönt att bara ta det lugnt här och så också :)

ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Dennis Widmark

Jag tror nog att du borde titta igenom det här inlägget, för det innehåller grymt många stavfel =P

2009-08-14 @ 20:30:48
URL: http://metrobloggen.se/tonarsskalle
Postat av: Linda

jo tack, jag har redan fått klagomål på det xD

2009-08-15 @ 00:12:57
URL: http://lindaa91.blogg.se/
Postat av: Christina

BAR heter det XD Inte "bärde" ;)

2009-08-17 @ 16:53:29
Postat av: Linda

Och där kom ett till xD

2009-08-17 @ 23:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0