Vi glömde kolla resultaten...

...så tyvär så kan ni inte få reda på hur det gick för oss i tävlingen. Nu lämnar vi det ämnet!

Ungefär hela gårdagen spenderades på Sollentuna. Jag kan inte säga att jag, Sandra och Dennis var roligast utklädda direkt, våra kläder blev basketlinnen och en fotbollströja att ha över. Haha :P Jag fick nummer 7 på baskettröjan och 14 på fotbollströjan, så nu vet ni det ;)
Jag tror att jag och Dennis hörde världens mest effektiva sätt att dra ut på tiden medan vi kollade på Sandra som kastade spjut. Det var nämligen en kommunpolitiker som kom och pratade i högtalarna och han pratade ungefär såhär:
Hej...jag...säger...bara...ett...ord...i...taget...för...att...dra...ut...på...tiden...men....välkomna...till...sollentuna...IP....osv.
Han pratde verkligen så hela tiden! Och jag överdriver inte, ett ord i taget!
Tävlingarna blev lite försenade i slutet vilket upprörde speakern en aning. Vilket märktes när det blev tjuvstart på ett lopp. Skärp er nu killlar annars blir det nattaktivitet här! sa han.
Liksom, det är inte deras fel att det är försenat!!!

Förresten så kom jag att tänka på en sak...När det blir tjuvstart säger de alltid "Och enligt de nya reglerna så är nu alla varnade" och jag vet inte hur länge de har sagt det. Inse att reglerna inte är nya längre!

Idag blir det staffett, hoppas vi vinner!

Kommentarer
Postat av: eleonor

Lycka till på stafetten! :)

ska du tävla i imorgon i eran tävling?

puss

2008-09-13 @ 12:58:07
URL: http://elundbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0