vad var det nu igen...?

Jag hade kommit på något att skriva om här när jag satte på datan, men nu har jag glömt bort vad det var. Typiskt, jag har typ aldrig något att skriva om och när jag väl har det glömmer jag bort vad det är :P

Jag kan ju alltid säga grattis till Fiia  och Jimmy som båda fyller år idag. Grattiiiis! =D =D =D <3

I helgen kommer jag ha fullt upp med tävlingar. I morgon och på lördag är det skol-sm, så i morgon slipper jag skolan. Hurray! Det jobbiga är att jag Sandra och Denis ska åka kollektivt ända till sollentuna, där skol-sm håller till i år. Tur att jag har dem annars hade jag nog inte hittat! ;)
Sen på söndag är det Hanvikens ungdomsspel. Våran egen klubbs lilla tävling som i år vekligen blev LITEN! Det är bara 100 anmälda, vi kommer gå i konkurs... :P

På måndag bär det av med klassen till nåt paddelställe. Vi ska paddla kajak måndag-onsdag. Det blir nog en upplevelse :P

Kommentarer
Postat av: frida

SV: Haha jag tror inte att det där var hela, när vi har lunch tillsammans kan du komma ner nån gång så ska du få se hela. Du måste visa mig barackerna också!

2008-09-11 @ 16:20:57
URL: http://sommaarbarnet.blogg.se/
Postat av: Christina

Vilken dag ska ni ha stafetten? Ska du vara med och tävla i någon annan gren??

2008-09-12 @ 17:50:01
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0