Slut på idéer

Ganska skön skoldag i idag, började med detta:  (som är spec idrott)
,sen lunch och svenska.
Från idrotten och svenskan har man inte så lång tid på sig och när jag och AK skulle äta lunch var det bara 5 minuter kvar! och självklart så skulle det vara kööööö. Sen åt vi typ så fort vi kunde men det hjälpte inte och Sara var inte så värst glad när vi kom.
Sen slutade vi som sagt och jag hade tänkt att gyma men det var så fint väder så jag tänkte att jag skulle passa på att sola lite, så jag la mig och solade typ 1 timme men jag tror desvärre inte att det blev något resultat av det :/ och sen gymade jag. Och nu är jag hungrig!!!!!

Ikväll ska jag se på andra avenyn! :D

Kommentarer
Postat av: Lina

ANDRA AVENYYYYYN :D :D :D :D

Det är så kul att det har börjat igeeeen!

2008-09-25 @ 19:53:37
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0