Skrev ingenting igår

Men då åkte vi iaf med klassen till stan och skulle lyssna på någon grej om Drickande och körande. Det var ganska leddsamt för en mamma som hade förlorat sin son kom och pratade...
De hade ställt fram 125 ljus, ett för varje som hade dött pga rattfylleri i år och efter ett tag så bvörjade ljusen brinna, alltså de blev till en stor låga så scenen fattade typ eld, så brandmännen som var där fick komma och släca! haha ;D
Men eftersom i´vi avr där så fick vi (iaf jag och ak) ogiltig frånvaro på naturkunskapen :/
Sen så hade våran engelskalärare sett oss på tv:n och hon var verkligen skitglad åt det! ;D

Sen var det träning och när den var slut så pratade jag med ak och Becca i telefon, men den avr inte helt slut så jag sa åt dom att vänta lite men det hörde dom inte och började skrika : Linda! Så typ hela gruppen hörde xD och så kan jag säga att det inte är det lättaste att cykla och prata i telefon!

Idag så följde jag med Malin och klippa sig och sen åkte vi in till stan men jag köpte ingenting förutom typ halstabletter eller något, så jag hoppas itne att jag får ont i halsen i morgon! Jag brukar typ få det om jag äter halstabbletter utan att var sjuk :P

I helgen så blir det min första mångkamp! Men det är bara en liten för våran klubb så jag tänkte att om jag någpon gång ska prova så ska jag göra det nu, haha men vi får väl se hur det går :P Jag har inte så höga förväntningar på mig själv så jag inte blir besviken :P Och så ska jag även träffa Elin :)

hah det här blev ett långt inlägg och jag tror att det är något som jag har glömt att skriva men jag skriver igen om jag kommer på vad det var ;)

Ha en nce fredagskvälL!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vadå var du med i TV?! :D vad kul!

Men fick ni ogiltig frånvaro från nåt ni var på med skolan?! Dåligt i så fall...klaga!

2008-09-26 @ 20:54:21
URL: http://pottfrilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjohoo! Vilken trevlig dag ni måste haft girls !

Själv har jag levt under 17 jordsnurr & har erfarenheter av livet i dess allmänhet! Jag är stolt, proud, and everything you can imagen! I am in youur dreams, boy! Are you ready to take it off?

Hejdå hallonfrön! Byebye, hasta lavista, hejdå, hasta luego !

2008-09-27 @ 00:08:35
URL: http://bananbyxan.blogg.se/
Postat av: Christina

Svar: Ja, pannkakor kanske BRUKAR vara runda.. men mina är inte det! :P Ha ha, men de är i alla fall lika goda! ;)

Btw, vi måste ses nästa helg! Är det bara på lördagar du inte har träning??

2008-09-27 @ 11:31:01
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0