Men bra!

Vad jag än gör så får jag bråttom! Jag fattar inte! T.ex. i morse så gick jag upp en timme innan jag skulle ta bussen til A-K och jag fick brottom till den. Sen nrä vi avr där så hade vi huuuuur lång tid som helst på oss, så när vi var färdiga så satte vi oss vid datan och hade en halvtimme kvar tills vi skulle gå. Det hela slutade med att hon fick packa sin väska assnabbt, vi fick slänga på oss skorna och sprang till bussen 1 minut innan den gick. Men vi missade den tyvärr och fic vänta rätt länge på 24:an. Liksom smart.

Jag ska fan börja och gå upp en kvart innan jag måste gå, för jag får ändå lika bråttom som om jag skulle gå upp 2 timmar innan...

Iaf så avr det kul hemma hos A-K. Skitgod tårta och bulle och cider :D haha jag känner mig som en idrottare ;) Hon hade fått najsiga saker och massagemaskinen var skön! :)

Nu ska jag ta och käka...antar att jag kommer skynda mig till övergångsstället sen där jag sak möta Puk-O! ;)

Kommentarer
Postat av: Christina

Jaha, jag trodde att han kallades Buko :P Ha ha, då har jag hört fel!

Vad var det för tårta då;)??

Ska du träna stafettväxlingar på Torvalla idag? Om du ska det så kan du ju stanna kvar sedan och träna med min grupp! (Om det inte blir FÖR lång tid mellan) :)

2008-09-09 @ 15:22:51
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0