Längsta dagen

Idag började dagen med idrott, egentligen hade vi natur och friluftsliv först. Sen var det lunch, sanmhällskunskap, matte och sist men inte minst så började det individuella valet. Yihoooo inte! Men vi kommer i alla fall att slipppa ha det i 1.5 timme på måndagar så vi slutar klockan 4 istället för halv 5. Men måndagar kommer ändå bli den värsta dagen, 8-4.

Det är 8 timmar skola, finns det inte någon lag på hur länge man får gå i skolan? Men jag överlever nog.

Efter skolan kom Becca hit och avr här tills jag skulle träna. Alltid lika roligt med kompisar ;)

Imorgon ska vi ha skolfot och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! :/ Det enda jag vet är typ att jag ska platta håret xD och det känns sådär lagom roligt att vi har idrott innan, men men :P

Ha det bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Christina

Okej, vad har du för individuellt val då?

Ha ha, jag går 8-16 två dagar i veckan! :P

Och jag börjar aldrig efter 9 och slutar aldrig före 15 (förutom torsdag då jag slutare tidigare).

2008-09-02 @ 15:07:11
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: c,

dina tider på måndagar låter inte så lockande

2008-09-08 @ 08:17:44
URL: http://millathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0