Idol

Slutade halv ett idag. Ganska skönt! Eller väldigt skönt :)
Jag hade tänkt att plugga lite när jag kom hem, men så blev det som vanligt inte!  Istället satt jag vid datan och tänkte: Nej, nu måste jag snart plugga lite...
Än så länge har vi inte så  jättemycket läxor, men det känns som om allt snart kommer komma som en bomb så att man måste stresa ihjäl sig! Men den dagen den sorgen ;)

Ikväll är det första avsnittet av idol! jag tycker att det är roligasst nu i början när man får se alla dåliga :P
Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, håller med dig fullkomligt om att det är början som är något! Vad ska annars vi vanliga människor med självinsikt glädja oss åt?

2008-09-05 @ 13:47:33
URL: http://sommaarbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0