Hemma!

Då är man hemma igen från tre dagar i skogen/havet med Sp07e. Bl.a. så låg vi i högar runt lägerelden och sjöng, gick en spökpromenad, lagade mat men mest så padalde vi kajak, typ några timmar i sträck! Kajakerna var inte direkt sköna och jag och ak hade våran vanliga tur och fick en kajak som  inte gick att sdvänga med, så vi fick köra in till stranden efter några försök av Sven att fixa den. Även om hanlyckades så var det väldigt svårta att svänga för pedalerna satt typ fast skithårt!
Tur att jag hade ak i kajaken annars hade det blivit outhärdligt ;)

Sen så skulle vi byta partner så det skulle gå lite snabbare, så då paddalde jag med Emil och Adam men det funkade galant det med ;)

Jag tyckte faktiskt att det var rätt mysigt att tälta men det var VERKLIGEN skönt att komma hem ohc ta en dusch! Och skönt med allt som man brukar ta för givet, som att laga mat på en vanlig spis med tillräckligt stora akstruller :P Triangakök är nog inte riktigt min grej ;)

Jagskulle kunna skriva en bra bit till men det får räcka såhär ;)
Nu måste jag skynda mig till idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0