Grattis Anna-Karin!

Och idag avr det Anna-Karins tur att fylla år :) GRATTISGRATTISGRATTIS!!! :D <3<3<3<3

Idag var jag funktionär på Lilla finn-kampen. Tyresö mot Borgå som ligger någonstans i Finland. Tyresö vann med typ 6 poäng eller något tror jag. Grattis! :D
Sandra och jag stog vid höjden ich fick sällskap av Björn och Flisan, det gick bra tills det började regna för då blev det väldigt blött och gick typ inte skriva.
Samtidigt så invigdes Fontana hallen som är den nya ishockeyhallen på Trollbäckens IP så Peppe Eng var där och pratade lite. Tydligen så bor han i Tyresö! =O :D Och så fanns det en massa tält där så jag och Sandra gick och plockade på oss allt möjligt! Mest godis nästan Och så hade någon kört dit två asballa bilar!

När jag kom hem så byyte jag i princip bara om och cyklade iväg till the gym.
Ikväll så blir det en till mysig filmkväll med syrran :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taaack!:) <3<3<3

2008-09-07 @ 17:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0