Duktigt!

Har precis gjort klart 3 läsloggar till svenska boken, som för övrigt heter En komikers uppväxt och är skriven av Jonas Gardell. Inte direkt den bästa boken jag har läst, men jag ska pröva Björns tips att tänka på att den är skriven av en bög och se om den blir bättre/roligare ;)
Sen har jag även skrivit klart en dikt, inte så himla svårt eftersom vi redan hade fått själva dikten och bara skulle sätta in 3 verb substantiv och adjektiv :P
Hade en skön dag i skolan idag, bara samhällskunskap och matte, sen slut ;)

Gårdagen var inte heller att klaga på, först var det fotbollsmacth mot ettorna, men A-K körde lite styrka med mig istället :) Hon var en supercoach! :D Sen var det svenska sen var den dagen slut.
Då fick i och för sig jag och Jenny skynda hem till mig och hämta mina spikes, sen åka tillbaka till skolan och så tränade Sandra, Jenny, Frida och jag staffettväxlingar. Tycker vi fick dom att sitta ganska bra!
Och så har vi äntligen fått tag på något att ha på oss på skol-sm! Det blev ingen utklädning till pirater, ska bara ha en skollagströja på oss, men vi fick lite ont om tid :P

Tror det var allt jag hade att säga
Puss

Kommentarer
Postat av: Christina

Du får ta kort på er sen när ni har tröjorna på er! ;)

2008-09-10 @ 18:39:45
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0