Vet inte vad jag ska ha för rubrik!!!!

Nu har jag sett klart på båda avsnitten, men jag tycker allt att de kan visa några fler avsnitt i förväg!!

Igår kväll så läste jag lite i en bok som heter uppladdningen som vi ska läsa och det avr faktsikt ganska roligt att läsa!! :)
På en sida stod det typ hur man kunde räkna ut hur mycket kcal(kalorier) man gör av med på en dag men jag fick liksom lite fler än en "vuxen normalbyggd man" :S jag undrar om detär bra eller dåligt!? Hoppas bra, men det stod iof något om att det är högre om man tränar mycket...

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra eftersom jag inte ska träna men det blir väl tv:n eller något liknande antar jag ;)

Och för er som inte har något att göra så kan ni ALLTID läsa theshortone.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är väl bra?

Det betyder att du är aktiv och så!

fast då måste du se till att du äter ordentligt också så att du inte tynar bort ;)

2008-10-09 @ 21:19:50
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0