Pankisar

Idag har jag varit med Christajni :D Hade tänkt att plugga idag men det fick vänta ;) fast jag har gjort det lite nu ikväll :)

Imorgon så ska vi till Tyresta by och vandra. Och jag fick av någon konstig anledning med mig t-sprit till våra kök för hela klassen :S så de blir synd om alla om jag glömmer ;) Sen så får ju alla vara beredda att gå i mitt och AKs och Malins tempo! Jag tönker då inte gå i någon racerfart! ;)
Stekte nyss mina pannkakor som jag ska ha med mig och det såg så gott ut att jag var så illa tvungen att steka en att äta nu! Tur att jag ska gå massa i morgon och sen träna! ;P

Och så var det inte alls lpngt kvar till 17-årsdagen längre! :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Jag skulle heller inte kunna hållamigoch INTE äta en pannkaka på en gång, det går ju inte! :P

2008-10-20 @ 15:57:21
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0