Tyresta by

Idag vandrade vi i Tyresta by. Vi gick nästan en mil! Har lite ont i axlarna dock efter ryggsäcken.
Först så var det tänkt att AK också skulle med och gå men efter att vi hade gått en liten bit så insåg hon att det inte skulle gå.
Eftersom hon har kryckor så var resten av våran klass lååång framme så vi såg de inte ens och chansade på vart vi skulle gå.
AK ringde Malin och sen fick hon prata med Jossan och sa att hon skulle hem. Och då tyckte Jossan att jag skulle springa ikapp alla andra. Bra ledarskap? Men som tur avr så ringde Alaeddin och fråga var jag var så han och Adam vände och mötte mig :) TACK!

Nu måste jag verkligen plugga till provet, kan inte skjuta upp det längre för det är i morgon! :P

Juste, skolfotona har kommit!!!!!! :D:D fast tyvär blev jag inte så bra, men det blev Ak! Hoppas attt katalogen kommer snart så vi kan kolla igenom den! :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Säg ett foto hon INTE har blivit bra på ;)?

Synd bara att du inte blev så bra.. :/

2008-10-20 @ 15:59:01
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0