SMS problem!

I morse blev jag lite förtvivlad för det gick inte att skicka sms på min nya käraste mobil, jag kom inte ens in på inkorgen! Det hade fungerat kvällen innan och jag hade bara haft edn på ladding. typiskt att det alltid ska hända mig! ;P
I skolan provade AK att skicka ett sms till mig som inte kom fram, fast på hennes mobil så stod det at det hade gtagits emot.

Det blir alltid fel med mig och nya mobiler i början. När min förra var nuy så tänkte jag fixa en pinkod så jag gick in där man skulle fixa det och trodde att man fick hitta på en själv. Men efter ett försök märkte jag att det inte gick men det gick inte att gå ur menyn jag var på heller så jag prövade några andra koder men alla var fel. Sen efter ett antal gånger så blev jga tvungen att slå en puk kod, men jag visste inte vad jag hade för puk kod så jag chansade 10 gånger, sen stängdes mobilen av och gick inte att sätta på för SIM kortet var inaktiverat!

Men så långt gick det itne idag :P för sen kom bästaste Linus och fixade den! :) TACK! <33

Imorgon åker (tyvär för min del) den här underbara tjejen till Portugal!


Hoppas du får MKT sol! :D

Kommentarer
Postat av: Christina

Svar på din kommentar:

Ja, man kan göra det i Power Point, i alla fall den versionen jag har. Jag har den senaste ;)

2008-10-22 @ 15:54:42
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så väldigt mkt för den där bilden.. :P

2008-10-22 @ 20:42:44
Postat av: linda

den är fin jue :)

2008-10-23 @ 16:41:05
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0