SKITDAG!

Dagen började med att jag och ak tog en tidigare buss i typ onödan. Vi skulle ta fram lite grejer till våran lektion men våran lärare kom ändå inte förän den vanliga tiden.
Sen gick lektionen sådär, vi fick typ 25 mindre än vi skulle så lektionen gick sådär plus att det är så svårt att få alla att lyssna!

Sen på samhällskunskapen så frågade min lärare varför jag inte var lika duktig som Jennifer på provet. Tack du! Fast om jag ska vara ärlig så tror jag inte att han menade något elakt..

Spanskan har blivit sjukt svår nu! Vi har börjat gå igenom något som heter konjunktiv och jag vet inte ens vad det är på svenska.

AAAAAHHHHHH!

Kommentarer
Postat av: Buko

Ja! Hata grammatik!

(Eh... konjuktiv? :S)

2008-10-15 @ 22:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0