najs!

I fredags kom lillkusinen med familj hit. de stannar till måndag. Mysigt :)

Igår så hoppade jag över träningen :O skulle va med kusinen. På kvällen var det @ dennis som gällde. Jag och sandra åkte till centrum och mötte Jenny L och Björn för att köpa lite till den sisat presenten, mötte Jenny H och åkte hemtill Sandra och fixade den. Fick även lite fler låtar til min mobile av Björnen brink :D
När vi sen skulle ta bussen till lokalen där vi skulle va som kom den jättejätte sent och där träffade vi även Jenny N, så vi missade bussen vi skulle byta till i centrum och fick gå en liten bit ist.

Sen var det skit kul hos Dennis! Verlkigen lyckat! :) Var masssa as sköna människor där.
Och våra presenter var ju lätt bäst ;) Lägger upp lite bilder på det sen, jag lovar :D
I morse tyckte min farbror att jag sa att det bara var 2 som inte var bagare där men det var ju liiite fel! Haha!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du får berätta mer när vi ses på lovet! ;)

Btw, när ska vi ses :P?

2008-10-26 @ 18:29:32
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0