Min svenska loggbok är borta igen! ;(

Ja, det här var typ tredje eller fjärde gången som jag har tappat bort den lagom till svenskalektionen. Skärp dig Linda! Hoppas bara att jag hittar den igen :P

Idag mår jag faktiskt lite bättre, har blivit mer förkyld och mindre ont i halsen, nästan inget och jag är helldre förkyld än har ont i halsen!
Var inte med på specialidrotten idag och som tur är inte AK så jag behövde inte sitta och kolla på alla andra helt själv, men det var faktiskt en ganska rolig lektion att kolla på, eller hur ak? ;D

Nu har jag fått reda på att vi ska ha prov på typ kost inom spec idrotten vecka 43 och det är asmma vecka som mitt spanskaprov. Varför blir allt alltid samma vecka!? Vi kommer säkert att få något mer prov den veckan...

det jag funderar på nu är om jag ska träna ikväll eller inte...Jag vet att man inte ska träna om man  är sjuk men å andra sidan så har jag gjort det förrut + att jag känner att jag måste träna...Aja min buss går 17.35 så då m,ärker jag ju om jag har bestämt mig om jag ska träna elelr inte
Time will tell ;)

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0