lovet

hej Allihopa! :D Vårat Internet slitade fungera i onsdags tror jag det var, men nu funkar det igen, så nu ska jag berätta avd hjag har gjort ;)

I onsdags så gymade jag och väl hemma så satt jag en gansak lång stund och tänkte att jag skulle plugga, men det blev inte av :P Senare så åkte jag  in till stan med Christina och två av hennes och Linas kompisar som heter Stina och VCendela. de var as schysta :D I gamla stan mötte bi Lina och gick och k'äkade. Sen blev det lite promenerande i stan och sen gick vi faktiskt ända till Gullmars!

I onsdags så var jag och Elin och fikade :) Hon bjöd mig som en födelsedagspresent. Tack elin! :) Och såköpte jag även lite halloweeen kläder att ha på mig på lördag :) Sen åkte jag hem, bytte kläder och åkte igen på en gång, till sandras mamma som jag fick massage av i en halvtimme! Guuuuuuuud vad det avr skönt!!!!!! :D

Idag så har jag precis kommit hem från stan, där jag köpte vampyrtänder. Fick även träffa/hälsa på Elins kille ;) Ikväll ska jag hem till Christina och sova vöer där. myyyys! :D
Och nu ska jag iväg till gymet, fast jag är inte så himla taggad till det men men.

Förresten så kom Anna-Karin hem från Portugal igår! WELCOME HOME!!! :D Fat tyvär så åker hon till gbg i mrn =(

puss<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Du borde verkligen stavningskolla detta inlägg ;) Tex. "VCendela" "avd hjag" "k'äkade" :P Ha ha!

2008-10-31 @ 12:54:27
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0