lördag morgon

Igår var våran första lektion engeslka soom vi ägnade åt att kolla klart på 8 mile som inte hade något bra slul! det drog över på tiden så¨vi fick typ 15 min på oss att äta! Vilket inte räcker om man har en kompis som hoppar runt på kryckor ;)

Efterskolan träffade jag Maliiiiiiiiiiin och vi åkte till globen och kollade runt lite, sen var vi hos mig och såg på idol och singing bee och sjöng äve lite ing star som det var rätt länge sen jag gjorde.

Lite senare på kvällen så kom även min bror hem! :D Han ska stanna här över helgen. Mysigt :)

Idag blir det nog lite plugg :/ Får se om jag kanske tränar lite sen också...


Kommentarer
Postat av: Christina

Du menar väl lördag "morgon" :P?

11:30 är ju förmiddagen ;)!

2008-10-12 @ 09:21:34
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sen kommer jag och tar dig, din schnygging! Grrr

2008-10-15 @ 22:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0