Kul att man har gått och blivit sjuk...

Usch jag hatar att vara sjuk! Det är så jobbigt! Hatarhatarhatar!
Men igår hade jag aif riktigt kul både med Malin och med Lina och Christina som kom sen lite senare :) Lina och Christina åt här sen kollade vi typ på stjärnor på is och lite i min skolkatalog men jag längtar tills den nya kommer! Halv tolv hade jag och Lina precis lämnat Christina vid bussen, när vi gick hem blev det nästan lite läskigt. Det kom en bil bakom oss på gatan och båda var typ säkra på att den skulle stanna men som tur avr så körde den bara förbi oss väldigt långsamt och killarna i bilen typ glodde :S :P
Sen stannade Lina några timmar till innan hon moppade hem. Riktigt myys :)

Idag hade jag tänkt att plugga massa men så blev det inte för det var ett sån bra väder för att se på film så det gjorde jag och Lisa ist ;) Så jag får plugga nu fast klockan är iof inte så mycket... :P


Kommentarer
Postat av: Christina

Åh nej! Stackars dig!

Och tänk om jag OCKSÅ blir sjuk för att jag var hos dig :O! :(

HOPPAS INTE det.

Krya på dig <3

2008-10-05 @ 17:48:05
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: malin

hoppsan det var säkert jag som smittade dig ;/ sorry linda!

2008-10-05 @ 19:38:21
URL: http://mallinandersson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0