kalla mig seg...

...men här kmmer lite bilder från min och Linns språkresa som jag tänkte lägga in :)


upp för den här branta backen (som är väldigt mycket brantare än den ser ut) gick vi typ 4 ggr/dag plus mer än  dubbelt så långt för att komma til bussen






En bild på vår balla toa, vårat rum och slutligen inuti huset som nästan såg ut som ett hotell!


Alice                                  Flavia                               jag, falvia, camilla, alice linn, flavia, Camilla, Alice


Liiiiiiin!






Vi var typ de enda i hela England som badade! De kallae oss för "crazy" :P

Hatla, Mads, jag och Haffi :)

Jag längtar tillbaksa lite grann när jag ser bilderna!! :)

Kommentarer
Postat av: Becca

Ni hade typ skit fint ju! Våran värdfamilj på Malta bodde typ i en kartong om man jämför med eran famlij!XD

2008-10-23 @ 15:57:38
URL: http://undeerbar.blogg.se/
Postat av: linda

hahahha :D ja, och området var värsta mysigt, såg ut som en liten by i en saga!

2008-10-23 @ 16:42:32
URL: http://lindaa91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0