..

Engelskaprovet idag vet jag faktiskt inte om det var svårt eller inte, man skulle fylla i massa ord och så, så jag tog ju ord som jag tyckte passade bra men jag har faktiskt ingen aning om det var rätt eller inte, jag tyckte att man kunde säga så så vi får väl se... :P 
Vi slutade kvart över 12, och då drog jag och Anna-Karin till centrum. Hon skulle ha en vit kofta och jag skulle ha hårnålar och eventuellt en sortbh, men jag köpte hårnålar, nagellack och ett brottatlinne från gina tricot och AnnaKarin hittade ingen kofta. Hur svårt kan det vara att producera en vit ofta egentligen? :P vi hittade alla färger utom vit!
I centrum så träffade vi först Jessica och sen Jimmy och Linus och vi hängde med dom och åt på donken. Det var faktiskt första gången på huuuur länge som helst som jag åt där! Jag kommer inte ens ihåg när jag åt där senast, så länge sen var det!

Juste jag har glömt att säga att mamma kom hem från Polen förra veckan nån gång (:P) och då hade hon köpt de här 2 till mig och lisa ---------> Det är en be delicious och en red Delicious från DKNY
Söta va? :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Ja! :)

Vi ses ikväll Linda!! :D

Kommer runt 17 tror jag ;)Jag hör av mig!!

2008-10-04 @ 11:38:39
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: lisa

Öh, du tog min bild :p

2008-10-04 @ 18:24:01
Postat av: Christina

Ha ha, val kul att jag inte fattade att de var SMÅ först! ;)

2008-10-05 @ 08:30:33
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0