17! :D

Tack alla som har sagt grattis och  ringt och allt och gjort min dag till en toppendag! :)

Började födelsedagen i skolan med ett prov som jag tror gick bra :) Sen var det svensak och sen hälsåpedagogik. Efter skolan så åkte jag och AK hem till henne och åt goooda pannkakor och red bull samtidigt som vi kollade på massa bilder. Bl.a. klassfotot som vi gick igenom från person till person ;)

Sen var hon så snäll och följde med mig hemm till mig och sen till skolan för att lämna bajs sprit/triangakök som jag hade glömt hemma som man tydligen var väldigt tvungen att lämna idag. TACK AK! :)

Hemma blev det god middag, telefonsamtal, presenter och sen tårta! MUMS! Jag fick en ny mobil!!!! :D lite kläder, smycken och två trisslotter så jag hoppas att jag gör en "becca"! ;)

Ska söööva nu sov gott :)


Kommentarer
Postat av: AK

Klart ja följer me födelsedagsbarnet ;)

Jag hoppas oxå att du gör en becca :) haha

2008-10-21 @ 22:33:23
URL: http://theshortone.blogg.se/
Postat av: Christina

För det första tyckte jag det var kul att du stavade fel på "svenska" :P ha ha

För det andra kan du väl lägga upp bilder på det du fick?

För det tredje, vad innebär det att göra en "Becca"? ;)

Det var allt tror jag :P

Grattis-KRAM!!<3

2008-10-22 @ 15:49:10
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0