Vill utomlands!

I morgon sak jag ju jobba som jag redan har sagt förrut. Pengarna vi får sak vi använda till ett utomlandsläger! Ju mer man pratar om det ju mer vill man börja planera. Just nu har vi inte planerat någonting om var eller när så det känns så himla långt borta!

Jag hoppas att vi åker till något varmt ställe! Första utlandslägret var vi i Spanien, närmare bestämt Lloret de mar.


Andra gången avr vi i polen. Inte riktigt lika varmt och skönt :P men utomlands är väl alltid utomlands!


Hotellet var liksom inuti själva läktaren :P



Undrar avrt vi ska nu :)

Kommentarer
Postat av: Christina

Va!? Var hotellet I läktaren??

Jag fattade att ni bodde nära banan, men inte SÅ nära :S! :P

2008-11-14 @ 17:01:10
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0